Vi håper på 16:15 nå ja..... ettermiddagen i New York ble det uansett ikke noe av...... men er det ikke slik at 3 timer forsinkelse vil gi 600 Euro i kompensasjon? Med hele familien på fire på tur vil det jo utgjøre en grei sum. Noen som vet hvor jeg sender kravet/klagen?
Kjenner at jeg blir litt trist av dette - ikke forsinkelsen i seg selv, men manglende serviceinnstilling. Ingen beklager, ingen bryr seg - "det er ikke noe jeg kan noe for" holdningen. Det er dette som skiller SAS og BA - på BA kutter de også og det er blitt stusselig mat ombord, men folka er fortsatt flere hakk bedre på service...... jeg har reist mye SAS og eier fortsatt noen aksjer, men dette er en skikkelig trist opplevelse og altså ikke pga forsinkelsen i seg selv (slikt skjer) og dessverre har jeg den siste måneden opplevd flere slike ting. Blant annet en tre timers forsinkelse fra Trondheim hvor alle fly var forsinket, men hvor hverken flight crew eller kabinbesetning beklaget forsinkelsen eller oppga noen grunn..... det koster ingenting og gjør faktisk en forskjell..... og andre selskaper klarer det.......