Ser på FR24 at RKH har stått noen dager i IAD (antageligvis teknisk), før den ble flydd tom IAD-OSL i natt. I mellomtiden har RKP flydd tom ned til CPH, RKH blitt syk igjen og på veg til CPH.
Kan se ut som passasjerene får fly RKP allikevel, da.
Ser på dansk tekst-TV at SK 910 er innstilt imorgen tidlig fra EWR - så da har de vel litt problemer?
Vi fikk tak i et erstatningsfly og et nytt mannskap, men da var det store problemer med systemene for å fylle drivstoff på Kastrup, sier Nyman.
– Mannskapet var klare til å dra, men vi fikk ikke fyllt nok drivstoff. Vi ble tvunget til å kansellere flygningen. Nå booker vi om alle passasjerene. Vi jobber så hardt vi kan, men det tar tid å få booket om alle, forteller hun.
– Norwegian får alltid pepper i media, men SAS er mye verre. Vi har flere ganger fått beskjed om å komme tilbake for å få ny informasjon, uten at de har fortalt oss hva som skjer. Jeg kan ikke se et menneske fra SAS her, sier Eva Bauer Jacobsen.
Et Airbus A330-fly fra SAS stod i sidste uge fire døgn i Washington med en teknisk fejl. Efter at være tilbage i drift i Skandinavien fik flyet atter problemer efter blot en time i luften.