SK 4184 tirsdag 17/7-2012

737-405

ScanFlyer Gold
Hei!

Jeg ser at flere har fått svar på reg en uke i forveien, og prøver da selv :)

Er det noen som kan grave frem registrering på SK 4184 tirsdag 17/7 mellom Bergen og Trondheim ?

Hei!

Jeg ser at flere har fått svar på reg en uke i forveien, og prøver da selv :)

Er det noen som kan grave frem registrering på SK 4184 tirsdag 17/7 mellom Bergen og Trondheim ?

-EN- uke i frem i tid ? , kan noen også tipse om vikinglotto rekka på Onsdag ? , eller en fotball kamp i 1 divisjon... , øøø den siste er vel den enkleste.

Sorry , den der tror jeg ikke noen kan gi deg på en 5-6 dager.

-EN- uke i frem i tid ? , kan noen også tipse om vikinglotto rekka på Onsdag ? , eller en fotball kamp i 1 divisjon... , øøø den siste er vel den enkleste.

Sorry , den der tror jeg ikke noen kan gi deg på en 5-6 dager.

Nada problem å se hvilket flyindivid flighten ligger på x antall dager / uker frem i tid, sålenge en har tilgang til opus (flydisponeringsprogrammet til sas). Men selvfølgelig jo lengre frem i tid jo større er jo muligheten for at den kan bli lagt på en annen maskin.

Ligger pr nå på LN-BUE :)

Last edited:
salf4fun: Henviser til denne tråden http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=105990 der Oslop var så vennlig å kunne gi foreløpig oppsatt registrering på flygningen, selv på en ukes varsel.

Jeg forstår meget godt at dette er med de største forbehold, flybytter forekommer jo støtt og stadig :) LN-BUE er hjertelig velkommen i loggen om det er hun som dukker opp ;)

Hjertelig takk for hjelpen, Oslop!!

Nå ligger den på LN-BUD , 500ène er litt "småsyke" om dagen , så derfor blir det byttet litt på de :P

Hjertelig takk for oppdatering, Oslop:) De begynner vel å dra på årene, så noe bytting må vel påregnes!

Back