• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sjufiresju på Trøssemark Intl

atck

ScanFlyer Gold
Sjufiresju på Trøssemark Intl

Jeg hadde ikke lyst til å hoppe på THS' tråd så her er noen bilder tatt under Corsair's besøk. Vinkelen er litt annerledes fordi jeg er cirka 14 meter høyere enn Tom. :spin:

IMG_9531.jpg

IMG_9544.jpg

IMG_9550.jpg

IMG_9572.jpg

IMG_9577.jpg

Replying to Topic 'Sjufiresju på Trøssemark Intl'

Originally posted by LN-MOW
Jeg syns han ser litt sinna ut, jeg ..... erta du'n..?? ;)

Han ble vel litt stressa av at jeg ville ha'n ut på rullebanen og så inn igjen for å få snudd i rett retning. Vi har ikke så mye manøvreringsplass her oppe. Nøyaktig samme prosedyre for avgang var visst ikke noe lettere å akseptere - før han hadde foreslått det sjøl. Mø inglisj is prøbabli nøtt frensj inøff. :biggrin

Stilig... Måtte se to ganger på første bildet. Øynene mine ble "lurt" av zoomingen, og alle vingene;)

Tøffe bilder og stilige vinkler. Måtte også se to ganger på det første bildet der før jeg forsto hvordan det hang sammen :)

he he så det var flere enn meg som ble litt satt ut av det første bildet en sen fredagskveld:p

Uansett alle vingene gjør bildet kjempestilig

Det var den effekten jeg håpet på. Jeg croppet bildet slik at ikke APU-eksosen på haletuppen viste. Må innrømme at jeg må fundere litt sjøl på hva som er høyderor og hva som er vinge...

Jeg likte såpass godt bildene til Mr. Grindvold at jeg fant at ut man må øve seg på slike detaljer. Her er eksosen forøvrig. Ikke spesielt interessant, men likevel fascinerende hvordan man har "knepet sammen" skroget i hekken.

IMG_9533.jpg

Alternative vinkler (eller tårnvinkelen som det ofte heter) er alltid interessant! Ser jammen du har fått litt "closeups" :biggrin av det digre beistet også. Jeg digger rett og slett detaljefokus og jeg er uenig i at den APU-exhausten er uinteressant - de to lysene får det til å se ut som om bakenden av flyet er en androide eller noe fra en sci-fi film... :D

flott levert :thumbup

Jassaa, saa du liker big butts, du ... ??? :D

Attachments

• butt.jpg
    butt.jpg
    117.2 KB · Views: 21
Back