• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sjøfly tar av fra rullebane

Re: Sjøfly tar av fra rullebane

Første reaksjon, hva f....?
Andre reaksjon, jojo, dette gir jo mening det!
 
Re: Sjøfly tar av fra rullebane

Tredje, hvordan kom den seg dit?

Sent from my HTC One using Tapatalk
 
Re: Sjøfly tar av fra rullebane

Det hender de lander med straight floats på vått gress. Deretter med kran opp på dolly.
 
Re: Sjøfly tar av fra rullebane

mimre mimre :

I April 1960 landet Trondheim Flyklubbs nyinnkjøpte Cessna 170 LN-BDI med flottører på råtten snø på Lade Flyplass.
Fløyet av en velkjent mekaniker/pilot med bakgrunn fra Widerøe og senere Trønderfly.
Skulle brukes på hjul.
 
Re: Sjøfly tar av fra rullebane

mimre mimre :

I April 1960 landet Trondheim Flyklubbs nyinnkjøpte Cessna 170 LN-BDI med flottører på råtten snø på Lade Flyplass.
Fløyet av en velkjent mekaniker/pilot med bakgrunn fra Widerøe og senere Trønderfly.
Skulle brukes på hjul.

Iver Havdal?
 
Back
Top