petter380 Powder hound Medlem 18 Jun 2012 #1 Sjøfly bilder i Vancouver På noen av bildene må dere se litt nøyere etter Tatt med en venninnes fancy kamera, og ikke mitt teite IXUS Jeg er ikke noe pro som mange av dere er, så vær snille!
Sjøfly bilder i Vancouver På noen av bildene må dere se litt nøyere etter Tatt med en venninnes fancy kamera, og ikke mitt teite IXUS Jeg er ikke noe pro som mange av dere er, så vær snille!
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 18 Jun 2012 #2 Re: Sjøfly bilder i Vancouver Kjempe kjekke bilder og se dette her. Takker så mye for titten på helt fantastisk flotte biler fra sjøen og sjøfly.
Re: Sjøfly bilder i Vancouver Kjempe kjekke bilder og se dette her. Takker så mye for titten på helt fantastisk flotte biler fra sjøen og sjøfly.
I inger ScanFlyer Gold 18 Jun 2012 #3 Re: Sjøfly bilder i Vancouver Moro å se sjøfly til en forandring. Her fikk vi med omgivelsene også, det gir et godt bilde av hele stemningen Veldig bra Inger
Re: Sjøfly bilder i Vancouver Moro å se sjøfly til en forandring. Her fikk vi med omgivelsene også, det gir et godt bilde av hele stemningen Veldig bra Inger
Ståle Amatør 18 Jun 2012 #4 Re: Sjøfly bilder i Vancouver Flott med bilder fra nye steder! Er det Vancouver sentrum vi ser i bakgrunnen?
Re: Sjøfly bilder i Vancouver Flott med bilder fra nye steder! Er det Vancouver sentrum vi ser i bakgrunnen?
petter380 Powder hound Medlem 19 Jun 2012 #5 Re: Sjøfly bilder i Vancouver Ståle said: Flott med bilder fra nye steder! Er det Vancouver sentrum vi ser i bakgrunnen? Click to expand... Nei, jeg sto i Vancouver sentrum. De høye byggingene du ser bak er North Vancouver
Re: Sjøfly bilder i Vancouver Ståle said: Flott med bilder fra nye steder! Er det Vancouver sentrum vi ser i bakgrunnen? Click to expand... Nei, jeg sto i Vancouver sentrum. De høye byggingene du ser bak er North Vancouver