• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sjekk inn og velg sete, NEI ønsker bare å velge sete

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
Sjekk inn og velg sete, NEI ønsker bare å velge sete

Settingen er at DeAllerEldste er i Syden og skal fly hjem med SAS på Lørdag og den """¤""#% som bestillte for de valgte ikke sete i bestillingesprosessen, kan man via SAS.no gå inn på "Sjekk inn og velg sete" , kun for å velge sete , men at de foretar en vanlig sjekkinn i skranke i SydenLandet ? , de er litt stresset på å ikke få sitte sammen, eller havne i feil ende av tuben.

Re: Sjekk inn og velg sete, NEI ønsker bare å velge sete

Ja det går att bara välja säte utan att checka in.

Bare å velge sete og bekrefte det, og så gå bort fra hele SAS-siden uten å trykke på sjekk inn. Du beholder setet.

Skjønner ikke problemstillingen ... Man kan da sjekke inn på nettet og velge sete - men samtidig få ombordstigningskort og bagasjetag i skranken. Det gjør jeg på mine fleste reiser - jeg gidder da ikke skrive ut ombordstigningskort selv når jeg kan hente det i skranken/automaten, evt. uansett må innom skranken for å sende bagasjen.

*Takk, siden dialogen ikke kan testes før 22 timer før avreise var jeg ikke 100% sikker på det, selv om det er naturlig at det er slik

Takk til alle

Back