Sjekk inn med Norwegian på Oslo S

MartinL

ScanFlyer Dusty
Sjekk inn med Norwegian på Oslo S

Fra i morgen kan de reisende sjekke inn på Oslo S.

Norwegian gjør det lettere for de reisende i julerushet. I morgen- torsdag 17. desember, åpner Norwegian som første flyselskap nye innsjekkingsautomater på Oslo S. Dermed kan de mange flytogpassasjerene reise ferdig innsjekket til Gardermoen.

Som første flyselskap åpner Norwegian 17. desember to nye innsjekkingsautomater i flytogterminalen på Oslo S. I januar økes kapasiteten ytterligere på Oslo S, og til sommeren får Drammen stasjon samme mulighet til enkel og effektiv innsjekk.

http://boarding.no/art.asp?id=39610

Re: Sjekk inn med Norwegian på Oslo S

SAS hadde innsjekkingsmaskiner på Oslo S i 1998. Det derre internettet overtok jo sånn passelig og de fant ut at det bare var tull å ha maskiner der

Så flott. Da kan jeg begynne å sjekke inn der, istedet for å stå i stressende kø på OSL den 22.. :)

Får man bagasjelapper på Oslo S er dette absolutt et skritt i riktig retning. Flott!!!

Jeg ser ikke helt nytteverdien her?
Hva er forskjellen på å sjekke inn på nettet og printe baggage tags på Oslo S eller OSL?
Bagen må ju uansett til bagdrop.

Eller er det ikke mulig å sjekke inn på nettet hos DY?

Last edited:

Jeg ser ikke helt nytteverdien her?
Hva er forskjellen på å sjekke inn på nettet og printe baggage tags på Oslo S eller OSL?
Bagen må ju uansett til bagdrop.

Du kan jo velge sete der, så er sjansen større for at favorittsetet er ledig :)

Kjempefint tiltak! Det skal benyttes neste gang jeg er i Oslo.

Har Kjosern hørt om internet? Eller er å ha internetinnsjekk for god service for sine kunder? Snakk om en ubetydlig nyhet!

Dette er omtalt tidligere og blir også mulig med SAS

Har Kjosern hørt om internet? Eller er å ha internetinnsjekk for god service for sine kunder? Snakk om en ubetydlig nyhet!

Litt OT ja, men jeg er enig, jeg kan ikke fatte hvorfor Norwegian ikke har innfoert dette for lengst. De er ellers innovative paa nettloesninger.

Synes dette hører ut som et bra tiltak. Det blir sikkert brukt av noen.

Skal vel ikke forundre meg om DY får web-ckin for et gebyr... All den tid DY ikke har webckin er jo automatene en god service, men vil vel tro nytteverdien er begrenset - det er vel svært sjelden kø langs Norwegians automater på OSL - og bagdrop'en er den samme...

Skal vel ikke forundre meg om DY får web-ckin for et gebyr... All den tid DY ikke har webckin er jo automatene en god service, men vil vel tro nytteverdien er begrenset - det er vel svært sjelden kø langs Norwegians automater på OSL - og bagdrop'en er den samme...

Jeg ville vært villig til å betale 50kr for web-checkin, f.eks. 22 timer før avgang. DY stenger vel uansett for muligheten til å endre sete 25 timer før avgang, så det burde vel i teorien være mulig å få på plass med et enkelt grep. Kan de hente ekstra inntekter på bakgrunn av det er det jo fint for DY.

Back