Siste fra meg ..

Enig med ANX ....

Originally posted by ANX

Jeg bare sier det, SSL, du har flere hjerneceller enn VI har godt av... :colgate:

Attachments

• ME-262.jpg
    ME-262.jpg
    136.6 KB · Views: 16
Huff, derer må jo la det gå noen minutter mellom hver quiz da!

MOW, jeg skal en tur til Seattle på vårparten. Hvor drar man dersom man har lyst til å se disse nye 262ene?

SÅ HADDE JEG RETT - IGJEN (selv om det bare var en personvurdering). Var opptatt i andre tråder og oppdaget ikke denne i tide.

Men - sukk - til alle som poster flykjenning - please VENT LITT med å gi fasit!

For oss andre er gjettinga litt av moroa, og tenk på de stakkarne som allerede har gått og lagt seg... Hold an en dag, i det minste. Eller angi tidspunkt for fasit, slik noen gjorde før her...

BTW- ATC - PM meg før du drar til Seattle - har kjente i flymiljøet der.

Originally posted by ANX

SÅ HADDE JEG RETT - IGJEN (selv om det bare var en personvurdering). Var opptatt i andre tråder og oppdaget ikke denne i tide.

Men - sukk - til alle som poster flykjenning - please VENT LITT med å gi fasit!

For oss andre er gjettinga litt av moroa, og tenk på de stakkarne som allerede har gått og lagt seg... Hold an en dag, i det minste. Eller angi tidspunkt for fasit, slik noen gjorde før her...

BTW- ATC - PM meg før du drar til Seattle - har kjente i flymiljøet der.

Hahaha...., vi som er så sikker i vår sak, er gjerne også så pr-kåte at vi klarer ikke å holde på svaret i særlig lang tid vettu....:colgate:
Hvis man har rett svar, og samtidig er så heldig å komme først til mølla...., hva er vel da bedre enn "15 seconds in fame"...., eller hvor lenge det var?

Originally posted by FBU 4EVER
Negative! De holder til på Paine Field,nord for Seattle.Var der på en mandag,men da var alt stengt.

Men Everett = Paine Field eller ... ?

Originally posted by RolfL

Originally posted by FBU 4EVER
Negative! De holder til på Paine Field,nord for Seattle.Var der på en mandag,men da var alt stengt.

Men Everett = Paine Field eller ... ?

:colgate: Joda,men Everett brukes om Boeingområdet og Paine Field om resten av området iflg. en jeg kom i prat med der.
Dessuten bruker "gutta" bak 262-prosjektet Paine Field konsekvent,så vidt jeg kan se.

Back