SQ, samt enkelte andre launch customers, skal visstnok ha hatt muligheten til å kansellere ordre fram til ett år før EIS, uten at det skulle medføre betaling av "straffegebyrer" for kontraktsbrudd til Airbus. Men ja, du skal ikke se bort ifra at visse andre selskaper bruker dette som en unnskyldning, jeg tenker da spesielt på to flyselskaper som holder til ikke langt unna SQ...Originally posted by SQ 777
Kanskje de har funnet ut ( som mange selskap som IKKE har bestilt den ) at det var et forhastet valg og nå fått en unnskyldning å komme seg ut.
Originally posted by imm
Jeg ser på denne uttalelsen som ren taktikk overfor Airbus. Et spill.
Av samme størrelse, ingen. Med bedre cargo capacity og bedre tilgjengelighet: 77W.Originally posted by ANX
Da lurer jeg på hvilket tilsvarende alternativ som finnes og vil være klart om kortere tid...
Seks stk.Originally posted by Leorim
Hvor mange A380 er egentlig laget og er flyvedyktig ?
4 stk ?
Av samme størrelse, ingen. Med bedre cargo capacity og bedre tilgjengelighet: 77W.
De setter uten tvil en hel del press på Airbus, og SQ har tidligere vist hva de er villige til å å gå langt om en leverandør ikke leverer som lovt, bare se på hva som skjedde med SQ sin ordre på Md-11.Originally posted by ANX
Så da kan de altså spille ut Boeing mot Airbus???
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.