Singapore kjoeper 20 787-9

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Bloomberg:

Boeing Wins $4.52 Bln Order From Singapore Air for 20 787-9s
June 14, 2006 05:39 EDT -- Boeing Co., the world's second- largest commercial plane maker, won an order for 20 787-9 planes from Singapore Airlines Ltd. worth an estimated $4.52 billion, as Asia's most profitable carrier seeks to win more passengers on routes within the region.

Rett fra pressa ...

Replying to Topic 'Singapore kjoeper 20 787-9'

Jeg er da en airbus fan... På mine turer med Singapore airlines legger jeg ingen merke til forskjellene i 777 og a340, men a340 virker "reinere" på en måte.

Ingen bombe...
Det blir sikkert en ordre til fra SQ før året er omme. :up:

Originally posted by Dag Viking
Det blir sikkert en ordre til fra SQ før året er omme. :up:
Skal ikke se bort ifra at det skjer nei :) Uansett blir de ikke de eneste som kommer med en (ny) ordre i løpet av året... ;)

Ser ut som Boeing omtrent gjør rent bord når det gjelder premium-kundene.

Legg forresten merke til at ordrene skal finansieres gjennom cash-flow fra airline operations. :up:

Originally posted by Dag Viking
Ser ut som Boeing omtrent gjør rent bord når det gjelder premium-kundene.
Vel, er nå enda en rekke av dem igjen, men ja, sammenlignet med A350 har de rensket bordet, og slik vil det nok forbli inntil en likeverdig konkurrent dukker opp.

Noe som er interessant her, er at SQ visstnok skal ha vært blant selskapene som fikk presentert Airbus sitt nye forslag (A370) for en måneds tid tilbake, uten at det tydeligvis har imponert dem noe særlig mer enn det A350 gjorde...

Vet ikke om Finnair er enig med Dag Viking...:wow:

Back