• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Singapore Airlines starter Brussel

God for BRU, men ikke godt for CPH der måske mister lidt feed fra netop BRU :-/

Det er neppe snakk om særlig gjennomgående feed BRU-CPH til CPH-SIN. Slik Singapore Airlines har strukturert sine JV avtaler, så har de en med Lufthansa gruppen som dekker Lufthansa sine hoved-land (Tyskland, Sveits, Østerrike, Belgia) til Singapore og Australia.

SAS har på sin side en JV med Singapore Airlines som dekker skandinavia (eller norden muligens, men ikke mer enn det).
 
Hvorfor velger man codeshare til destinasjoner man selv flyr på? Er det en måte å øke kapasiteten på uten å selv sette inn eget materiell?
 
Er det CPH du sikter til?
Flyr jo ikke daglig da - kan jo være en måte å dekke alle/flere ukedager
 
Hvorfor velger man codeshare til destinasjoner man selv flyr på? Er det en måte å øke kapasiteten på uten å selv sette inn eget materiell?

Billig måte å øke kapasiteten og fylle opp eksisterende avganger.

Er det CPH du sikter til?
Flyr jo ikke daglig da - kan jo være en måte å dekke alle/flere ukedager

Går daglig fra juli av
 
Last edited:
Back
Top