Replying to Topic 'Sikkerhedscheck skaber kaos'
Sikkerhedskontrollen på CPH er en parodi. For slet ikke at tale om CPH's dårlige undskyldninger for ikke at yde deres passagerer en anstændig service.
At skyde skylden for de lange køer på nye sikkerhedsproceducerer er ikke blot plat, men også useriøst.
Hvis dette virkeligt er grunden, så burde ledelsen jo have forudset dette og ansat nogle flere folk - åbne flere sluser osv., så dette problem ikke opstår. CPH er selv ude at fortælle, at de har nogle floor-walkers til at gå rundt og tale med folk i køerne - Ja, det skal nok hjælpe?????? Nogle at tale med mens vi venter i timevis og misser vores fly?
Hvordan CPH kan modtage flere priser for at være en god lufthavn er mig en gåde, men det må vel være fordi det efterhånden er lang tid siden prisgiverne har været i lufthavnen - for der er desværre ikke meget at prale af mere. Dengang CPH var en god lufthavn var da man tog sine pasagerers behov seriøst og ikke kun havde fokus på at øge milliard-overskuddet endnu mere.
Måske det er på sin plads at give dem lidt konkurrence. Optimalt kunne være at tvinge CPH til at sælge Roskilde og lade en konkurrent operere den. Det kunne måske få CPH til at vågne op. Desværre er der ikke mange reelle alternativer til det snork-sovende monopol i Kastrup.
Jeg håber absolut også at flyselskaberne - ikke blot videresender regningen for ombookinger, men også lægger så stort et pres på CPH, at de bliver nødt til at levere blot et minimum af service.
CPH har denne sommer haft travlt med at hyre klovne og operasangere for at alt skal se godt ud på overfladen når der er forsinkelser. Hvad med at hyre nogle flere til at lave det job der er relevant, så der ikke opstår forsinkelser - eller er det bare mig, der helt har misforstået, at det måske var det de fleste passagerer var interesserede i.