WooAa
ScanFlyer Blue
Da var det tid for hjemturen til lille Norge! 2 uker med fest og morro ble avsluttet med en times lang kjøretur til Radisson Airport Bay Front Hotel rett nord for SFO, hvor jeg tilbrakte den siste natten! Tidligere i år startet jeg en thread her på Flyprat.no (http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=102225) om automatisk Gold Elite medlemskap hos Club Carlson for aksjonærer, etter jeg kom over dette på Flyertalk.com. Jeg benyttet meg av muligheten før de økte til et mnimumskrav på 200 aksjer. Dermed er jeg for øyeblikket Gold Elite, og dette betalte jeg , inkludert kurtasje, ca $40 for haha Da jeg kom til hotellet, hvor jeg booket det billigste rommet for ca $170, ble jeg oppgrdert til 2 room suite i 4 etasje. Dette var jo meget bra, selv om jeg stortsett bare skulle sove mens jeg var der
Hotellet var meget flott både innvendig og utvendig, og rommet var veldig bra. Jeg sysntes alikevel at møblene i de fleste rommene jeg har bodd i, er litt kvæpsne (Hvis jeg kan bruke et slikt utrykk) til tross for at rommet generelt er av god/høy standard!! Check-in var gjort på null komma niks og jeg fikk hjelp opp med baggasjen!
Dette er første gang jeg har overnattet i et hotellrom med 2 separate rom
Og her er første rom hvor det var en 42" TV, sofa, kontorpult og "kjøkken"
King size bed, 37" TV og kontorpult
Og til slutt badet, som var helt greit. Vannet i vasken hadde veeeeeldig lavt trykk, så dette er vel det eneste jeg har å "klage" på
Bestilte room service på morgenen, og maten ble levert på avtalt tid, og var veldig velsmakende!
Forøvrig så beklager jeg at jeg spamet litt med å lage 3 nye threads forrige tripreport. Etter å ha sett litt på andres verk, ser jeg at det er mye bedre å bare poste reply hvis jeg har for mange bilder! Så her kommer 1 flytur

Dette er første gang jeg har overnattet i et hotellrom med 2 separate rom

King size bed, 37" TV og kontorpult

Og til slutt badet, som var helt greit. Vannet i vasken hadde veeeeeldig lavt trykk, så dette er vel det eneste jeg har å "klage" på

Bestilte room service på morgenen, og maten ble levert på avtalt tid, og var veldig velsmakende!
Forøvrig så beklager jeg at jeg spamet litt med å lage 3 nye threads forrige tripreport. Etter å ha sett litt på andres verk, ser jeg at det er mye bedre å bare poste reply hvis jeg har for mange bilder! Så her kommer 1 flytur