Setevalg SAS A330/A340

Bedre plass foran rad 1, også færre skjermer rundt deg som står og lyser hele natta fordi folk ikke slukker skjermen før de slukner selv

Jeg har bestandig valgt rad 1 og midtsetene, 1D / 1E. Da kommer man seg ut og inn av setet som man vil, uten å plage andre. I tillegg føles det kanskje litt mer "privat" da man ikke har noe / noen foran seg.

Helt enig med Rune! 1D og 1E føles veldig privat ut i forhold til resten av setene. I tillegg blir du servert først, og får alltid den hovedrettene du ønsker :-)

Skal reise SAS Business snart! Gleder meg stort :)

Hvorfor er alltid vindu på rad 1 blokkert? 1A og 1H?
Mente det var noe for babyer? Isåfall, hvis vi tar de setene, er det stor sjanse for å bli flyttet vekk i siste sekund? (Hvis det er noen med "førsterett" på disse setene). Begge er EBD/EBG (hvis det har noe å si).

Skal reise SAS Business snart! Gleder meg stort :)

Hvorfor er alltid vindu på rad 1 blokkert? 1A og 1H?
Mente det var noe for babyer? Isåfall, hvis vi tar de setene, er det stor sjanse for å bli flyttet vekk i siste sekund? (Hvis det er noen med "førsterett" på disse setene). Begge er EBD/EBG (hvis det har noe å si).

Bassinett-rad for babyer hvis/om det er noen om bord. Dersom det er personer med en liten om bord må du flytte på deg. Ville heller valgt 1D og 1E dersom dere reiser sammen. Glimrende plasser med direkte tilgang til midtgangen og dermed toalett/buffet.

Back