Setevalg mulig for *G på SAS

Re: ASR mulig for *G på SAS

Høres greit ut det, men hvordan funker dette med Brussels Airlines?

Jeg har EBG og har booket en tur med dem tidlig i Oktober.. Men finner overhodet ikke noen forhåndsbestilling av seter etc.

Noen som vet?

Kim

Re: Setevalg mulig for *G på SAS

Det ser ut som om det nå er mulig for *G å velge seter på SAS-flighter innenlands og intra-Europa. Fikk akkurat valgt seter for mine kommende turer til Stavanger og Alicante ved å bruke mitt TK*G og http://www.lot.com/gb/en/web/newlot/check-your-reservation

SAS bekrefter også på Facebook at det skal være mulig å velge seter for *G.

Hvor finner jeg hvor jeg velger seter ? når man er TK*G

Mvh
KLM 1200

@Discus - motstrider ikke dette trådstarters erfaring med TK*G og LOT?

Kan virke som om setevalg for *G er en relativt ny policy.
Følgende tekst er hentet fra det vanlige stedet, Updated 08APR13:

SAS seating services - Advance seat request ASR
Intercontinental Business class / Economy Extra / Economy class ASR

European Business class / Economy Extra C, D, J, Z, I, R, Y, S, B-class ASR
Interscandinavian Business class / Economy Extra C, D, J, Z, I, R, Y, S, B-class ASR

Danish and Swedish domestic, Norwegian domestic Business class C, D, J -class ASR

EuroBonus Gold - EBG/EBP and Star Gold members
Interscandinavian and Danish, Norwegian and Swedish domestic
Business class / Economy Extra / Economy class ASR

EuroBonus Gold - EBG/EBP and Star Gold members
European
Economy class ASR

@Discus - motstrider ikke dette trådstarters erfaring med TK*G og LOT?

Spørs om setene er der ved avreise, da. Tidligere kunne man legge inn sete både via Blue1 og LH, men de ble ikke liggende i systemet, de ble kastet ut før innsjekk åpnet. Kan selvfølgelig være en feil/glipp en plass.

Jeg kunne ikke velge sete som UA *G tidligere i aar, kun som EBG.

Samme med LH*G, var ikke mulig på sas.no, via andre kanaler falt bare ut av systemet igjen. Men nå har jeg hatt C-klassebillett med SAS hvor de heller ikke har greid å tildele meg sete før ved innsjekk også...

Last edited:

Er blitt EBG i dag, har en tur til Roma den 25mai. klarer ikke og velge sete i se/endre bestilling. men går det ett par dager før status blir ok i hele systemet ? og hva får man i welcome kit ?

Mvh
KLM 1200

Er blitt EBG i dag, har en tur til Roma den 25mai. klarer ikke og velge sete i se/endre bestilling. men går det ett par dager før status blir ok i hele systemet ? og hva får man i welcome kit ?

Mvh
KLM 1200

Erfaringsmessig funker det ikke for bestillinger gjort før du ble EBG

Hmm, høres ut som det blir en telefon til SAS... ;) men mar får fordelene så kjapt man er bitt EBG. så da blir det fast track i CHP på lørdag.

Mvh
KLM 1200

:lol: :lol: :lol:

...beklager, men klarte ikke å dy meg. Det var SAS, ikke deg, jeg lo av. Du får reklame og noen ubrukelige luggage tags. Enjoy!

Hørtes bra ut.... ser frem til smart pass da :)

Back