Setereservering KLM

foffen

ScanFlyer Blue
Reiser til Cape Town med KLM i mai. Kunne bestille sete på flighten fra AMS-CPT 90 dager før, men har ikke fått tilgang på TRF-AMS enda. Noen som vet når man kan gjøre det????

Du får ikke bestille sete på connecting flights på noen selskap. Sjekk in på km.com 30 timer og du får sikkert bra sete..

Flyr du longhaul med KLM til/fra AMS får du velge sete allerede ved/like etter booking. Når det gjelder europeiske ruter varierer dette. I påsken fløy jeg SVG-AMS-LHR med retur, og da fikk jeg velger seter på AMS-SVG 9 dager før, mens utreisen SVG-AMS måtte jeg vente til checkinn 30 timer før:)

Fløy OSL - AMS - BKK i økonomi ved juletider. Reservasjon på AMS - BKK gikk bra, men det var ikke anledning til å forhåndsreservere OSL - AMS før innsjekk. På returen fløy jeg MNL - AMS - OSL i biz, og da kunne jeg også reservere sete også til Oslo.

Kan jo egentlig ikke skjønne hvorfor man ikke kan bestille på hele reisen, men er long haul etappen som er viktig å få best mulig seter på.......

En årsak er at de fra OSL stadig bytter flytyper etter demand. Da blir plutselig din favoritt sete et annet enn du beregnet...

Back