Setereservasjon TG Domestic

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Skal booke BKK-HKT på Biz med Thai. Nogle der ved om man kan reservere sæde hos dem på forhånd?

Har valgt en 747-afgang og det ville jo være fint at blive seated i F-kabinen.

Jeg får en fejlmelding på TG's website når jeg forsøger at vælge seating, hvor seatmap ikke er available.

Tjekkede andre websites - f.eks. WIAS, men de er desværre for dyre ift. TG's egen website.

Re: Sædereservation TG Domestic

NO SEAT SELECTION ON THIS FLIGHT

Ingen seteplan i Amadeus.

Kan det passe at I på WIAS ikke har adgang til at sælge J-klasse? Får kun C-klasse op på denne flight (TG217 10NOV - 2ADT 1CHD).

Farebasis hos TG: JOWTH05

Ville jo gerne bestille "lokalt" ;)

Når jeg prøver å prise den, spretter den over til 'Y', så det tyder på at prisen kun er salgbar på TG's egne dokumenter. De fleste selskaper har en del slike restriksjoner, desverre.

Hoppet litt i sofaen da jeg leste topic på denne tråden første gang. Sædreservasjon?

No offence til våre danske venner! :DEN

Og som EBG har jeg alltid blitt automatisk tildelt sete i F-avdelingen på 747-flighter innenlands før innsjekk på nettet åpner.

Og som EBG har jeg alltid blitt automatisk tildelt sete i F-avdelingen på 747-flighter innenlands før innsjekk på nettet åpner.

Stemmer ikke. Thai gir ikke ut seter paa innenriks paa forhaand. Systemet kan selvsagt tildele sete, men agentene kan ikke se det foer innsjekk starter.

Thai er ultrarektale paa innenriksfly. Du kan ikke forhaandsvelge sete, selv om du er i betalt business/first.

Tak for al feedback. Vi må være kvikke på online check-in inden vi forlader CPH og ellers går det nok også på 1. salen på så kort en tur.

Undrer mig dog over at der ikke kan reserveres på fuldt betalte biz billetter.

Stemmer ikke. Thai gir ikke ut seter paa innenriks paa forhaand. Systemet kan selvsagt tildele sete, men agentene kan ikke se det foer innsjekk starter.

Thai er ultrarektale paa innenriksfly. Du kan ikke forhaandsvelge sete, selv om du er i betalt business/first.

Jeg har ikke snakket om forhåndsvalg eller agenter, men de gangene jeg har reist med 747 på innenriks og gått inn på WEB-innsjekk noen-og-tjue timer før avgang har jeg likevel vært tildelt sete av systemet i F-avdelingen.

Jeg har ikke snakket om forhåndsvalg eller agenter, men de gangene jeg har reist med 747 på innenriks og gått inn på WEB-innsjekk noen-og-tjue timer før avgang har jeg likevel vært tildelt sete av systemet i F-avdelingen.

Joda, seter blir tildelt av systemet, men er man feks flere som reiser sammen paa forskjellig PNR, er det problematisk med en slik idiotisk policy.

Jeg var feks paa en betalt biz billett som firmaet betalte, mens fruen var paa biz bonusbillett paa en domestic tur vi hadde og vi maatte bytte med andre for aa faa sitte sammen. Uakseptabelt, ihvertfall IMHO i business og begge Star Gold

Back