Setereservasjon på KLM

LN-FHU

Superflyer
Setereservasjon på KLM

Har et vennepar som skal reise med KLM fra AMS til BKK 21.juni. Har sittet og sett litt på reiseplanen, de skal visstnok fly 747, og jeg lurer på om det mulig for dem å reservere seter?
Er det noen som kan hjelpe med det, jeg kan sende PM m/ res.nr....
De skal reise fra BGO og har KLM/TG hele veien til Phuket....

Re: Setereservasjon på KLM

Jeg pleier å benytte meg av intenett-sjekk inn inntil 30 timer før flyavgang og velger sete da.

Telefon til dem 3 mnd før ! De hjelper så godt de kan. Vedr 747 ( også ) M
se her;

http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Boeing_747-400_full.php

Beste seter er tosetere i fremre kabin til høyre, 11 DE og bakover. Koselig, og til høyre mot veggen fin plass for alt en trenger av "ting". Herlige seter. Sitter godt ! Selv med 31 " gode seter og recline. Book de først.

30 timer før på minuttet avg OSL,TRD, BGO etc. sjekk ut nødutgang etc. ved check-in på nettet !!

Husk at dere sjekker inn lenge før smarte folk som også kan dette fra AMS. 30 timeren gjelder fra avreiseplassen !

EDIT : Har lest mye "møkk" om KL sine 747 i monkey på forumet, men en sitter bedre enn LH sine
seter med 31 " også uten PTV !

Last edited:

Har faktisk sjekket inn flere ganger på internett, enten det er 30 eller 24 timer, men da er alle de bedre setene tatt. Som sagt er det kanskje bare vindusseter lenger bak eller midt på flyet som er tilgjengelig.

Alle setene er nok ikke tatt nei, men endel er blokket for Silver, Gold og Platinum og disse vil dukke opp some occupied.

Selv setereservasjoner kan nullstilles/reseates ved "flytype bytte" der aktuelle sete ikke er tilgjengelig. Alt med forbehold.

Løfter denne , da det mindre enn 3 mnd til avreise for mine venner. Noen innen KLM som kanskje kan hjelpe her...? :)

Hvis de er registrerte med FlyingBlue(FB) nummeret sitt så kan de gå inn via FB og velge seter. Jeg reiser til JFK i Juni og har allerede reservert seter på B777 for utreisen. Hjemreisen kunne jeg ikke gjøre noe med nå.

Hvis de ikke har registrert FB-nummeret sitt i bestillingen så kan de gjøre det via klm.no ved å bruke referansenummeret. Er de ikke FB medlemmer så kan de jo registrere seg nå...

Back