• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Setereservasjon hos Air Canada?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Prøver å reservere sete på en flight med Air Canada. De har noen prefererte seter som jeg får opp på siten deres som det er gebyr for, men jeg velger kun seter det ikke står pris på. Når jeg går videre skal de ha oppgitt kredittkort for å få bekreftet setereservasjon, men oppgir ikke noen pris. Er dette bare en dårlig webløsning eller skal de faktisk trekke et beløp?

Er EBG, er det andre måter å få reservert sete hos Air Canada? Får ikke opp bookingen på SAS.no.

Jeg klarte ikke finne flightene jeg skulle ha på siten til AC, og de fleste reisebyråer hadde dem heller ikke eller hadde mye høyere pris så jeg endte opp med å booke hos ticket.no.

Har sett siden du linker til og den sier at setereservasjonsebyr kun er for flighter innen Canada og mellom Canadaog USA, og det skal jeg jo ikke ha. Hvorfor de da ber meg om kredittkort uten å oppgi noen sum er merkelig.

AC vet heller ikke at jeg er EBG og etter bestilligen via andre er det ikke noen mulighet for å oppgi det på siten deres.

Takk, ser det, men det er jo kjeeeempelenge til de åpner. :8:

Foretrekker uansett å fikse slikt selv online om det finnes metoder for det.

Back