Servisair lounge - Heathrow T3

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Hei,

Jeg har ensomme 3 timer og 35 minutter på Heathrow.

Ser at man kan booke Servisair lounge for 18.5 GBP.

Yes or no?

Er det noe utsikt fra denne loungen? T3 syntes jeg er et trist sted, og spesielt alene.

Regner med at de har gratis alkohol og da er jo 18,5 pund en no brainer. T3 har jo ogsaa en tendens til aa bli ekstremt busy, saa det er jo ogsaa verdt aa taa med I beregningen

Jeg tviler på om det er noe utsikt der, men vet ikke. Synes det er dårlig med utsikt fra T3 generelt. Tror jeg ville spandert 18.95 GBP. T3 er virkelig støyende og ikke særlig sjarmerende. Under mitt besøk for halvannen uke siden var det som vanlig meget fullt også. I tillegg slo jeg meg ned på et sted hvor nabobordet to ganger ble befolket av gjester som bare hadde kjøpt drikke der og som hadde med medbragt mat. Da kom beggen ganger noe som lignet på en kokk ut med et feiebrett i hånden og dunket i gulvet og forlangt at de skulle fjerne seg. Støyende.:)

Køene til det eneste stedet jeg har funnet som selger aviser der, er også en historie for seg selv.

Det er iallfall vinduer, muig du kan se noe av aktiviteten du kan kan se fra SIA sin lounge. Du har tilgang til loungen med Diners, så se om du ikke kan skaffe Diners gratis, evt få det til redusert årspris. Familiekort koster 200 kr ekstra. Du kan iallfall ta med deg en gjest om du betaler ca 90 kroner mener jeg å huske. Det er sprit, øl og snacks der, men ganske trangt.

Da fikk jeg meg et Diners kort og ser hvordan dette fungerer.
Ser at da er det Plaza Premium Lounge (Changi) man kan benytte seg av på hjemturen.

Back