Service ikke viktigst

Re: SERVICE IKKE VIKTIGST

Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen: For noen er det viktigste å bli fraktet fra A til B til den tiden en forventer. Verken mer eller mindre.

Norges best likte bedrift er flytoget, som ikke gjøre noe annet enn nettop det.

"Service" er vel ikke bare det du får/ikke får ombord, men begynner vel før booking av billett og avsluttes når du forlater flyplassen etter ankomst ?

"Service" er vel ikke bare det du får/ikke får ombord, men begynner vel før booking av billett og avsluttes når du forlater flyplassen etter ankomst ?

Men da stemmer jo undersøkelsen, de alle fleste skal ha alt billigst, det teller mest, så er det buss-selskapet til der hvor Ryanair flyr fra som får kjeft, og så får Ryanair kjeft i avisen etterpå om noe går gale. Vriker helt i tråd med hva vi leser og ser alt for ofte.

-A

Hei,

Etter å ha reist en del, blant annet i England - kan resultatet her skyldes den totale mangelen på oppdragelse hos en del engelske barn?
>Når det gjelder barn på reisen, er det gledelige resultater for småbarnsforeldre.
>To tredeler av de spurte sa seg uenig i utsagnet «Jeg blir frustrert når jeg sitter i nærheten av barn».
>Britene er de minst tolerante. Her svarer 55 prosent at de irriterer seg av de minste reisende.
>Tyskerne viser seg fra sin barnevennlige side.
>Bare 15 prosent sier seg enig i uttalelsen.

Eders
Knut Erik

Ser man på Flytoget som jo ikke er en billig (dobbelt så dyr som konkurrenten) reisemåte så kommer det jo også frem at pris er heller ikke alt...

Back