LN-RPL ScanFlyer Blue 27 Sep 2009 #1 Her kommer det bilder fra Tromsø i uke 38 på. Håper bildene faller si smak. Kommentarer er dere velkommen med. Noen bilder fra en vindfull dag. Bilder fra vindstille dager følger nu Fortsetter.....
Her kommer det bilder fra Tromsø i uke 38 på. Håper bildene faller si smak. Kommentarer er dere velkommen med. Noen bilder fra en vindfull dag. Bilder fra vindstille dager følger nu Fortsetter.....
LN-RPL ScanFlyer Blue 27 Sep 2009 #3 Fortsettelse..... Det var mine bilder denne gang. Kos dåkk med bildene og kommenter gjerne.
putzmeister ScanFlyer Dusty 27 Sep 2009 #4 Fine bilder fra Tromsø, hmm... nysnø i fjellene. MVH Stein Olsen
L LN-KRF ScanFlyer Gold 27 Sep 2009 #6 Se her ja! Vintern e på gang der oppe i nord... Artig de som var tidlig i lufta...og rett opp...
LN-TDK Hva skal det stå her? 28 Sep 2009 #7 LN-RPL said: Fortsettelse..... Click to expand... Widerøe piloter er ikke som vanlige piloter
LN-MEH ScanFlyer Gold 28 Sep 2009 #8 Tusen takk for nok en flott serie fra et kjent sted! Min favoritt blant mange flotte er det hvor DY takser inn mellom SK flyene! Serien skildrer godt slik hverdagen er der nede, så nok en gang takk for at du er med på å dokumentere den!:up:
Tusen takk for nok en flott serie fra et kjent sted! Min favoritt blant mange flotte er det hvor DY takser inn mellom SK flyene! Serien skildrer godt slik hverdagen er der nede, så nok en gang takk for at du er med på å dokumentere den!:up: