Selskapers salg av modeller!

Greenbasket.no leverer på et par dager, og frakten er gratis.

Det er ingen modeller av Widerøe Dash 8-100 å få lenger, men produsentene er alltid interesserte i å få innspill til hvilke selskap som ønskes. Mens vi venter kommer det til å dukke opp noen andre Widerøe-modeller som jeg håper og tror vil apellere til samlerne her inne.

Mvh Ferdinand Ferdigmedkørja

Originally posted by hmm273

Skal til GEN imorgen, skal sjekke nærmere med DY om modeller og ev. når (hvis) de får igjen.

Sorry, rakk ikke innom, men vil komme tider,,,mulig ny tur til GEN i løpet av uken:rolleyes:

Skal innom på fredag og høre.
Så at SAS-museet ikke hadde åpent. Antar at butikken også er stengt da.:(

Noen som vet om det er oppe i romjulen? (Eller i perioden 22/12 til 3/1 for å være nøyaktig) Har aldri vært der og kunne tenkt meg en tur hvos det er åpent når jeg først er i landet

Originally posted by Someone

Noen som vet om det er oppe i romjulen? (Eller i perioden 22/12 til 3/1 for å være nøyaktig) Har aldri vært der og kunne tenkt meg en tur hvos det er åpent når jeg først er i landet

Prøv deg med tlfnr:64 81 80 05 for å få rede på evnt. åpningstid i romjulen.

Originally posted by hmm273

Skal til GEN imorgen, skal sjekke nærmere med DY om modeller og ev. når (hvis) de får igjen.

Endelig! Var innom DY og de kunne fortelle at modellene var utsolgt og kom ikke inn for i midten av januar

God jul alle !!!

Back