Oppsummert så langt:
1) DC-4 er riktig, men Air Rhodesia fløy aldri med det...
2) FOF Electra er riktig
3) Varig 747, men hvilken versjon? De må dere klare!
4) Duo CRJ-700. Klarer noen flyplassen? Det er minst én på forumet som jobber der.
5) I dette bildet er det faktisk fire fly som representerer 5 selskaper. AA lever i beste velgående, men de fire andre er forsvunnet. Selskaper og flytyper, takk. -200 er feil på Båjngen
6) Skyways ERJ-145
7) Crossair ERJ-145 - trodde likheten med den over var stor nok til å koble de to
8) MyTravel Airways, men er det A320-serie eller A330?
9) Sky Europe 737
10) BUA VC-10 på hjemmebasen, Gatwick en gang på slutten av 1960-tallet.
11) Her er det to selskaper jeg var ute etter og jefi99 har helt rett at det er både Maersk Air og Sterling jeg tenkte på. Det er ne 737 på OSL.
12) Norving, ja. Maursluker, nei. Der har adressa rett i at det er en Fairchild.
13) Logoen til Central African Airways er jo overtydelig på denne Viscounten, men kan det være flere selskaper involvert?
14) Tyst var en Fokker 100 som vel fløy for Transwede.
15) Laurenz har muligens håndtert Hemus Air fra Bulgaria som fløy til Oslo (FBU og OSL) med Tu-134 og Tu-154. Dette er storebror.
Vi mangler fortsatt noen. Fasit kommer i kveldingen vil jeg tro.
Noen tillegg fra meg, så får vi se om jeg klarer å finne ut mer om nr 1 og 13 i løpet av dagen!
3. Varig B747-300
4. Ikke mange spor i bildet, men tar en råsjans på OSL
5. Air Europe (Tower) er en B747-100, Vi ser også en NW B747-200, Continental DC10-30
8. Har tidligere svart A321