Seks nye Norwegian ruter!

Gledelig nytt for OSL. VIE kom som en overraskelse. Austrian vil nok merke det. HVor mange daglige avganger har OS fra OSL?

Er det plass til to på DUB? De flyr jo nesten vinge mot vinge ... SAS flyr også på fredager, så de har litt bedre tilbud til helgefarende ...

Er det plass til to på DUB? De flyr jo nesten vinge mot vinge ... SAS flyr også på fredager, så de har litt bedre tilbud til helgefarende ...

Og i tillegg fly Ryanair fra Torp, og de har betydelig bedre rutetid fra Dublin på søndager, men dårlige tider til Dublin. Jeg er enig i at det kan bli mye kapasitet OSL-DUB, men vi får se...

Bra med konkurranse paa Wien! Er imponert over at de satser med nye ruter paa OSL naa!

Men er det plass til 2? OS gjør det såvidt jeg har skjønt ikke veldig bra på OSL-ruten og det ville være synd om de forsvant for at DY skal få sine 3 ukentlige istedet

Utifra det lille jeg vet så er det ganske ok tall for Oslo, men for få som flyr 'C' til at det er noe særlig å tjene på strekningen. Gjenstår å se om det kommer til å merkes særlig for OS, siden det er de færreste av passasjerene som blir i Wien. Det fleste flyr videre med oss til andre destinasjoner.

Back