Seks nye Norwegian ruter!

MartinL

ScanFlyer Dusty
Seks nye storby ruter med Norwegian! (2 fra Osl)

Da skal OS og SAS få noen å bryne seg på!

Norwegian lanserer nye ruter fra Oslo til Dublin og Wien og fra København til Wien, Dublin, Roma og Warszawa. Som en følge av stor etterspørsel etter rimelige flybilletter til attraktive storbyer i Europa øker nå Norwegian tilbudet av ruter fra 17.august.

http://boarding.no/art.asp?id=36651

Last edited:
Bra satsing og gode nyheter. Wien og Dublin er byer som stør på reiseplanen, så får vi se om tidspunktene passer. :EU

VIE er jo grei å nå med Fokkerene, men DUB har stort sett vært dyrt og dårlige tider fra konkurrenten.

Imponerende at Norwegian har guts til å satse. De er ambisiøse til tusen og det er bare å gratulere de med de nye rutene. :nor

Dette har jeg visst en stund...;)

Men uansett så er dette noe som har vært ettertraktet, er kun AUA som flyr på VIE fra OSL og de kan trenge konkurranse!!

Blir spennende å se utviklingen til Wien - Dublin har vel ikke vært noen skusess for Braathens eller senere SAS...

Vel... DY har jo suksess på endel ruter der SK har mislykkes, f.eks Berlin og Praha. Jeg tror DY har gode mjuligheter for å lykkes med begge disse rutene.

Blir spennende å se utviklingen til Wien - Dublin har vel ikke vært noen skusess for Braathens eller senere SAS...

SAS har ihvertfall hatt dårlige rutetider for helgeturer, som jeg vil tro er et viktig marked i Dublin. Selv fra Oslo øst har Ryanair fra Torp vært et bedre alternativ enn mulighetene fra Gardermoen, så med avganger torsdager og søndager håper jeg Norwegian kan være et godt alternativ her.

Noen som har sett rutetider?

Norwegian åpner til Dublin fra 20 august med tre avganger i uken, tirsdag, torsdag og søndag. Rutetidene passer dessverre ikke så bra for helgeturer, da avgangen fra OSL er tidlig kl.10.30 og retur fra Dublin på søndag er kl .11:40, også det i tidligste laget. Retur de øvrige dagene er kl .12:20.

Jeg vil også gjerne besøke Wien! Og gleder meg til å booke med Austrian også på fremtidige turer dit;)

Last edited:
Klart det kommer nye ruter , de har jo mange nye maskiner på vei inn.

Er det noen som gjør mattestykke med å finne ut , basert på hvor mange
maskiner DY har pr Juni-10 , hvor mange Pax de da frakte pr. mnd med dagens belegg som basis , så kan man begynne å gjette på nye ruter og økt frekvens på dagens.

Back