Sekk under raden foran?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Noen som har noen råd å komme med om hvor stor sekk i liter jeg kan stappe under setet foran og overleve OSL-BGO om tre svære mannfolk sitter trykket sammen på en rad?

Veldig avhengig av setetype og hvilket sete. Mange av midtgangsetene til Norwegian synes jeg har veldig dårlig plass.

Har fått skviset inn en 40L Bergans dagstur sekk under setet foran på nest bakerste rad på en -800 skinnsete kjerre til SAS. RRE trur æ.

La meg stille spørsmålet på ny?

Hvorfor plassere håndbagasje under stolen foran når du kan legge den i bagasjehyllen over seteraden?

Vell .. trådstarters spørsmål var:

Noen som har noen råd å komme med om hvor stor sekk i liter jeg kan stappe under setet foran og overleve OSL-BGO om tre svære mannfolk sitter trykket sammen på en rad?

Hans motiver er hans sak .. ;)

Oi oi oi, her må det oppklaringer til før folk får masse stygge tanker i hodet. Som Diamond burde selfølgelig all plass i hattehyllene fra rad 1 til 10 reserveres for oss.[emoji6] Imidlertid er ikke sas og alle medreisene enig i dette. Kommer en to min før gate stenger er ikke hattehylla et alternativ. Derfor lurer jeg på hva som går. 40 l blir i største laget om en ikke får midsete. Lurer på om 30 l funker eller om jeg bør gå for 25 eller 20 liter.

Siden noen drar inn hattehylla her, hvor dyp er bunden den på sas sine 737-800? Vet de smaler inn i høyden.

Som Diamond får du vel gratis slengt sekken i kjelleren med en priority tag fra gaten...
Så hva er problemet ? :stir :colgate:

Noen som tydeligvis ikke har det så greit på hjemmebane om de har tid til å vente på at den skal dukke opp[emoji48]

Back