Seating på SKA340

Savipix

ScanFlyer Rusty
Seating på SKA340

Är det någon som kan ge tips om bra säten på SAS A340 alternativt säten som man bör undvika?

Re: Seating på SKA340

och där var turen bokad.. Dock gick det inte att förhandsreservera platser som det brukar.

Skal vel være mulig å ringe SAS/reisebyrå og få reservert sete på den måten. Prøv det, så slipper du midtsete.... :)

Og blandt de setene som kommer best ut på seatguru, så er rad 21 å foretrekke foran 31, selv om 31 har bedre benplass. Mindre dokø i midtgangen, og generelt roligere atmosfære.
Så kan man jo selvsagt betale 200 dollar for å flytte en rad lenger frem, og få litt ekstra setebredde;)

Hur är rad 21 i förhållande till vingen?

Kan någon se om 21A eller H alternativt motsvarigheterna på rad 31 är lediga på:

SK995 den 7/7
SK995 den 31/7?

I sete A har man denne utsikten, dvs midt på vingen. Ikke ideelt om man liker å se ned:sarc

Attachments

• P1010001.jpg
    P1010001.jpg
    59.2 KB · Views: 17

Vakkert bilde... Med farger i rødt, hvitt og blått så blir det nesten et norsk flagg. Er det SAS som er "The Norwegian Flagcarrier"...:spin:

Originally posted by EB
Vakkert bilde... Med farger i rødt, hvitt og blått så blir det nesten et norsk flagg. Er det SAS som er "The Norwegian Flagcarrier"...:spin:
Trodde det var Braathens jeg;)

Liker veldig godt seteradene 8 og 9 på business. http://www.seatguru.com/airlines/SAS_Airlines/SAS_Airlines_Airbus_A330_A340.php

DY! Det VAR braathens...bildet av røde motorer, hvite skyer og blå winglets viser jo lart at SAS er THE NORWEGIAN FLAGCARRIER...:spin: ;)

Synes ikke en kan en flagcarrier som ikke har navnet "med seg". Scandinavian...hvilket land er det? ;) Finnes heldigvis ennå noen flagcarrier-fly igjen i Norge

Ja Norwegian har jo flagget plassert ganske "kinky" til...

Originally posted by EB
Ja Norwegian har jo flagget plassert ganske "kinky" til...
Norwegian har ingenting med flagcarrier i Norge å gjøre etter min mening. Braathens er det...og dem finnes det noen fly igjen av...ennå.;)

Norwegian har i allefall navnet du etterlyste med seg... Flaggfargene er plassert to steder på kropp/hale- så her må nok Braathens (som jo er godt kjent for å ønske flagget langt vekk og innføre "spyttklysa") se seg slått!!!

Ja navnet er der...men ikke mer. Forresten ville jeg satset på sete 10A;)

Ja back to topic... 2A er min favoritt og det eneste sete jeg har hatt ombord på de SAS A340 jeg har fløyet!

...og andre har ikke fløyet bak - ennå!

21 fanns det tydligen inga lediga platser på så jag valde 31A istället tur och retur Peking

Back