Seating på SAS - Noen fikse?

gixen

Newcomer
Seating på SAS - Noen fikse?

Hei.
Er det noen som kan fikse seating for meg på en SK flight i morgen?:)

Re: Seating på SAS - Noen fikse?

Om det er allerede i morgen bør du kunne sjekke inn på sas.no og velge sete nå. Du har kanskje noen spesiell grunn til å spørre, og du har kanskje prøvd den veien, men jeg nevner det nå likevel.

Om det er allerede i morgen bør du kunne sjekke inn på sas.no og velge sete nå. Du har kanskje noen spesiell grunn til å spørre, og du har kanskje prøvd den veien, men jeg nevner det nå likevel.

Greier SK-ansatte å ordne bedre seter enn setevelgeren på SAS.no for de med Happybillett?
Tenker da på tilfeller der jeg reiser sammen med en som har Flex-billett som sitter langt foran og jeg ønsker å sitte sammen med personen?

Det er jo ikke verre enn at dere velger seter ved siden av hverandre som begge har tilgang til - om enn litt lenger bak i flyet. Med happy-billett har du for øvrig tilgang til de beste setene, nødutgangssetene, så jeg skjønner ikke hva som er problemet.

Spurte rett og slett pga. at jeg selv har Flex billett, mens hun jeg skal reise med har Happy.

Kan jo selvsagt sjekke inn nå og prøve å få seter ved siden av hverandre, men det sikkert rimelig fullt på flyet. :)

Kan jo selvsagt sjekke inn nå og prøve å få seter ved siden av hverandre, men det sikkert rimelig fullt på flyet. :)

Ja, du kan jo sjekke inn på nettet og evt. sjekke ledige seter senere også, er fullt mulig å gå inn på innsjekkingssiden flere ganger. Dessuten, dersom det er fullt, så er det jo fullt :) Pleier å ha mest suksess med å være på hugget når innsjekk åpner, uansett om jeg har pre-assigned fra bookingen (det hender jo den har endret seg.....)

Det er jo ikke verre enn at dere velger seter ved siden av hverandre som begge har tilgang til - om enn litt lenger bak i flyet. Med happy-billett har du for øvrig tilgang til de beste setene, nødutgangssetene, så jeg skjønner ikke hva som er problemet.

Nei, jeg har ofte blitt nektet nødutgangssetene fordi den raden også har vært avstengt. Skjer stadig vekk - oftest på utreise (vet ikke om det er noen sammenheng med det)

Er brorparten av setene solgt i Flex-segmentet, er selvfølgelig virtuell-gardin langt bak i flyet. Dermed blir det færre seter å velge for de med Happy...

Fikk ordnet seter i går kveld. Det var lite å velge mellom for personen med Happy billett, mens jeg kunne velge mellom nesten hele flyet. :)

Back