• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Seating i SAS A330

Per

Newcomer
Hey Guys,

På fredag bär det iväg till New York på bonusresa, kom på idag att jag glömt att reservera sittplats, så jag gick in på SAS hemsida och fick en bra överblick av Economy class.

Till min fråga, har ni några bra platser att rekomendera? Såg bland annat att rad 32 var ledig imitten (vägg framför) är det till fördel eller nackdel (mer/mindre utrymme?)

//Per

Replying to Topic 'Seating i SAS A330'

http://seatguru.com/airlines/SAS_Airlines/SAS_Airlines_Airbus_A330_A340.php

Fløy A330 til NY for et par måneder siden, og satt i midten på rad 32 ene veien, og ved vinduet på rad 40 tilbake. Selv om vindussete alltid er en bra ting så tror jeg nesten at jeg ville anbefalt rad 32. Siden det er en vegg foran har du mye mer benplass, og kan i tillegg variere sittestillingen en god del med å spenne beina mot veggen etc. I tillegg er støyen fra motorene mye mindre hørbar på rad 32 i forhold til lengre bak.

Morten.

jeg vet ikke om de er ledige, men seteen på rad 31, ihvertfall vindussetene er bra, du kan lett gå forbi sidemann uten at han må flytte seg da du sitter ved nødutgang og det er god plass. Jeg satt der selv for en måned siden. rad 32 i midten er heller ikke dumt, greit med benplass. Det er egen skjerm ved setene som ikke har noe sete foran seg også.

Back