Seatexpert pre-relaunch

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Heisann

Min sjef paa Flyertalk, Randy Petersen har nylig kjoept www.seatexpert.com

En nylig revamp er akkurat ferdig og man har lagt ut en betaversjon for viewing naa.

Kommentarer mottas med takk!

Så den var ny da jeg var innom der idag, men var ikke klar over at det var han som hadde overtatt det.

En stor forbedring iforhold til den gamle, selv om utvalget ennå kan bli bedre og endel av kartene ikke er "ferdige". Spesielt søkefunksjonen er genial. For å plukke på noe så kunne kanskje browser funksjonen vært litt annerledes. Slik at man kanskje kunne browse selskapene, uten at også hver flytype dukker opp, og dette vil først dukke opp når man går inn på hvert selskap sin side

Ser i hvert fall at jeg har fått det beste eco setet begge veier med SQ A380 i påsken! :)

Ellers så synest jeg dette ser bra ut. Lett forståelig, og lett å finne frem. Skal teste litt til med flere typer.

Tenkte jeg skulle nevne det tidligere her at den var i ny og mer smakfull drakt, oppdaget det for et par dager siden. "Brows by airline" er mye mer effektiv og enkel å ha med å gjøre på en del browsere ifht. den gamle menystrukturen. Antagelig enklere å få opp på en del PDAer/mobiler. Mulig utskriftene blir bedre nå også. Artig at de beholder en del retired. Hvis de greier å lagre historikk etter hvert så kan det bli artig å se hvordan layout endrer seg over tid.

Hils å si "Good work"!!

Back