• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Seat allocation BA

LN-DYA

A Flying Paramedic
Noen her inne som jobber for Menzies eller BA som kunne hjulpet meg med å reservere seter på BA flygninger?

DYA'N

Du kan kjøpe seteplassering vettu. Koster ikke så mye om du har skikkelig griselyst på singelsetet i WT+ eller et Upper Deck sete i Club. Resten er vel egentlig ganske like.

Ellers er setevalg ved booking kun for BAEC silver, Gold og reisende i F. Barnefamilier har T-72 og andre har T-24.

Og bronse har T-7d (?)

Det mener jeg også - har "satset alt" på at Bronsestatusen min gjør at jeg får reservert sete 7 dager reisen går til BKK i juli alene - de sies så på BA sine sider... Vil nødig havne i midten på en 3 seter - skrekk og gru!!! Noen som har erfaring med dette?

Var visst ikke bare bare det Martin.. :( Reiser med samboer og fire barn, og da er det jo litt viktig at man får samlet familien.... Men får se hva som skjer den 10... Håpet er 27 og 28 ABC begge veier... Kan ikke fordra å bli stuck i midtrad.... :/

Re: BA-tilbud hovedtråd (2012)

Har bestillt OSL-LHR i sommer med Club. Valgte 3D, ser på kartet nå at raden stopper på 4, stemmer det? Mente det var 7 rader sist gang.

Kartet sier 320, seatguru viser fler. Samt gode seter på rad 4. Hva stemmer her egentlig?

Dette er forskjellig fra avgang til avgang. Kan vel i teorien være alt fra 0 rader club til hele flyet club.

Det mener jeg også - har "satset alt" på at Bronsestatusen min gjør at jeg får reservert sete 7 dager reisen går til BKK i juli alene - de sies så på BA sine sider... Vil nødig havne i midten på en 3 seter - skrekk og gru!!! Noen som har erfaring med dette?

Det åpnes for bronse 7 dager før, ja.

Dette er forskjellig fra avgang til avgang. Kan vel i teorien være alt fra 0 rader club til hele flyet club.

Hvis jeg ikker husker feil er grensen 7-9 rader avhengig av fly. Da går seatpitchen fra 34 til 31"

Når kan jeg kjøpe spesielle seter hvis jeg bestiller gjennom Nordmannreiser og bare betaler depositum - umiddelbart ved reservasjoner eller først når hele reisen er betalt?

Back