SEA-X

LN-FHU

Superflyer
Heia folks

Er det planer om julebord på gang.......(syns ikke det er tidlig i det hele tatt å planlegge dette jeg.....)
Som vi har sett er det greit å ha litt tid til planlegging.

Last edited:
Re: SEA-XI

Ingenting konkret ennaa .... I utgangspunktet var vi forespeilet aa faa klatre litt paa test-787'ene paa BFI, men naa er jo hele denne prosessen forsinket ....

Klart det er planer...markedsfoerings avdelingen har allerede startet....og kanskje bytter vi bare litt paa noen tall og klatrer paa 747-8 ....

Er det evt. noe mer konkret om når det blir? Har hørt div. snakk om både Januar og April.

Har bare hoert Januar saa langt...men det er noen driver med konkuranse greier litt nord for oss i januar saa det kan vel paavirke datoene i begge retninger....

Jeg mener å ha hørt snakk om å flytte arrangementet merkbart lenger sør også...

Har personlig hørt både IAH og SEA, samt at April passet bedre, for å ikke få det for tett opptil hvalsafarien.

Ingenting konkret ennaa .... I utgangspunktet var vi forespeilet aa faa klatre litt paa test-787'ene paa BFI, men naa er jo hele denne prosessen forsinket ....

Jaggu bra vi kan møtes og skåles uten å vente den, det hadde blitt noen tørre år.

Har bare hoert Januar saa langt...men det er noen driver med konkuranse greier litt nord for oss i januar saa det kan vel paavirke datoene i begge retninger....

Jeg kunne hvertfall tenke meg en kombi-tur som i fjor (dvs. "sky og fly"), dvs. litt ferie. Tror ikke det lille idrettsarrangementet nord for den lille flyfabrikken oppi gata gjør så veldig store utslag på flykapasitet/priser slik markedet er nå. (Så hvertfall ikke slik ut sist jeg sjekket priser)

:USA :CAN

Har også sjekket litt priser med forskjellige, og prisene er definitivt ikke gått i taket av OL.

Er dette 11. julebordet i Seattle? :D:p

Det er vel flere faktorer som spiller inn her, saerlig for de som hadde tenkt aa reise paa ID siden SAS dessverre har lagt roeyk fra Seattle :angry::rolleyes:

For oss paa kjoepte billetter, ser det helt kurrant ut, dette sikkert fordi OL ikke begynner foer 12. februar..... :)

Naar det gjelder IAH, har vel mange paa forumet vaert paa besoek hos Dag, helt kurrant og ikke minst, VARMT paa den tiden.

For aa komme med ett innspill til, hadde kanskje NYC vaert en ide? Enkelt billig aa komme seg til og i tillegg til aa besoeke Dags hjembase paa EWR, vet jeg om en skipper som flyr for AA som sikkert kan arrangere noe paa feks JFK eller LGA.

IAH er behagelig varmt i januar. Kan til og med være kjølig om du er uheldig.

Så noen skilt da jeg var i Houston hvor det stod ett eller annet om is på veien...

Så en eller annen gang må det bli så pass kaldt at det fryser.

EDIT: Mistenker kanskje at det blir kaldere i New York i januar enn i Seattle

SEA bør vel fortsatt ikke være noe problem for de som flyr ID? LH flyr jo, bl.a., og det finnes vel og muligheter med f.eks. SK til ORD og UA videre?

Er forøvrig et fett for meg hvor det blir, bare det blir via T5 på LHR :D

Reiser gjerne tilbake til SEA, selv om det blir tredje gangen. Tur nummer to slo tur nummer en langt ned i grusen hva omvisning hos Boeing angår, så jeg antar at lista legges tilsvarende høyere denne gangen og :D.

IAH/EWR med besøk hos CO høres også fristende ut. Har forøvrig vært i Florida i april-måned, og det var hakket for varmt for meg. Om IAH har omtrent samme temperatur, stemmer jeg for at en evt. tur dit skjer i Januar :D.

NYC er igjen kanskje litt kaldt i Januar, og jeg driver forøvrig og planlegger en familietur dit i Mai, så om det blir NYC i april spørs det om det ikke kan bli litt tett opptil den andre turen for min del.. Hva med NYC i Mai, så slår jeg to fluer i en smekk (Selv om jeg er litt skeptisk til at Speedy og min søster evt. skulle være i NYC samtidig):D.

Air France selger jo OSL-SEA for NOK 1100 en vei - med slike priser trenger man ikke ID billetter...

Søkte hos AF på ca. samme datoer som årets julebord. 1100 ene vegen, 1000 tilbake. så var det noe som het taxes, og da kom det på 4643.. Men allikevel ingen gal pris..

Back