Someone Moderator Medlem 11 Oct 2023 #1 SE-RZY er planlagt registrering på det som er A320neo MSN11832. Vet ikke status eller estimert leveringstidspunkt
SE-RZY er planlagt registrering på det som er A320neo MSN11832. Vet ikke status eller estimert leveringstidspunkt
Someone Moderator Medlem 10 Dec 2023 #2 Observert i fulle SAS farger på TLS i følge digitalairliners.com Skal visstnok være maskien parkert bak SE-RZZ her https://www.flickr.com/photos/danraistrick/53387112525/
Observert i fulle SAS farger på TLS i følge digitalairliners.com Skal visstnok være maskien parkert bak SE-RZZ her https://www.flickr.com/photos/danraistrick/53387112525/
Someone Moderator Medlem 23 Jan 2024 #4 Ny testflight på denne i går. Ser ut som en customer acceptance flight, så da bør levering være om ikke veldig lenge. Ylva Viking, tror jeg. Last edited: 23 Jan 2024
Ny testflight på denne i går. Ser ut som en customer acceptance flight, så da bør levering være om ikke veldig lenge. Ylva Viking, tror jeg.
Someone Moderator Medlem 24 Jan 2024 #5 Someone said: Ny testflight på denne i går. Ser ut som en customer acceptance flight, så da bør levering være om ikke veldig lenge. Click to expand... Nytt forsøk i dag, virker det som.
Someone said: Ny testflight på denne i går. Ser ut som en customer acceptance flight, så da bør levering være om ikke veldig lenge. Click to expand... Nytt forsøk i dag, virker det som.
M marbe166 ScanFlyer Blue 26 Jan 2024 #6 Registrerad i Sverige nu, och transpondern är igång i TLS, så kanske på väg hem idag.
Someone Moderator Medlem 29 Jan 2024 #7 Planlagt levert i dag. Satt opp til OSL? Det er nesten litt uvanlig? Airbus A320 -251N 11832 SE-RZY SAS delivery 29jan25 TLS-OSL Click to expand...
Planlagt levert i dag. Satt opp til OSL? Det er nesten litt uvanlig? Airbus A320 -251N 11832 SE-RZY SAS delivery 29jan25 TLS-OSL Click to expand...
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 29 Jan 2024 #8 Someone said: Planlagt levert i dag. Satt opp til OSL? Det er nesten litt uvanlig? Click to expand... Landet på OSL ja, uvanlig.
Someone said: Planlagt levert i dag. Satt opp til OSL? Det er nesten litt uvanlig? Click to expand... Landet på OSL ja, uvanlig.
LN-MOW Flyklapper Medlem 29 Jan 2024 #9 Airbus 330 said: Landet på OSL ja, uvanlig. Click to expand... Tredje gang, leste jeg en annen plass. Men lenge siden sist.
Airbus 330 said: Landet på OSL ja, uvanlig. Click to expand... Tredje gang, leste jeg en annen plass. Men lenge siden sist.