• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RXZ/G-CKNZ - status

Re: G-CKNZ - status

Nå på vei til OSL som DI8982.....og kommer på line igjen som SE-RXZ
 
Denne har endast används på europa flighter sedan den blev på SE-reg, varför flyger man inte till USA/BKK med -RXZ?
 
Denne har endast används på europa flighter sedan den blev på SE-reg, varför flyger man inte till USA/BKK med -RXZ?

Sannsynligvis fordi maskinen er ny på AOC'et og det tar litt tid å få godkjennelse av ymse land. Noe DY jo fant ut på den harde måten da de sendte en MAX til Dubai første gang .. ;)
 
Denne har endast används på europa flighter sedan den blev på SE-reg, varför flyger man inte till USA/BKK med -RXZ?

Jeg vet ikke mer enn at den nå står på OSL uten motorer. Så den har vel blitt valgt ut til å være den neste som får en pause.
 
Tviler på at denne skal ut egentlig. Den er på OSL for motorbytte.

Iflg en på FB er det for at den skal få på sine originale motorer. Samme med LN-LNP som kommer mandag. Dette er normalt ved operatør- eller eierbytte.
 
Back
Top