• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK SE-RUD - status

Noen som vet hva som feiler SE-RUD? Virker å kun ha fløyet på +/- FL250 i hele dag. Akkurat nå på vei til SVG fra LHR.

Noen som vet hva som feiler SE-RUD? Virker å kun ha fløyet på +/- FL250 i hele dag. Akkurat nå på vei til SVG fra LHR.

En A320 (sikkert andre fly også) som ikke har oksygenflaskene i orden i er hvertfall begrenset til 25.000ft........

Kan være "single pack operation" Da er det +- FL250 for å komme seg fort ned til 10 000ft om noe skulle skje med den andre packen.

En A320 (sikkert andre fly også) som ikke har oksygenflaskene i orden i er hvertfall begrenset til 25.000ft........

Jeg har flere turer i "lav høyde" i det siste. Flott når været er bra og ser detaljene i Norges geografien på flyturer øst/vest.

Ikke meg i mot med noen scenic flights nå og da. En av mine beste var for fire år og en dag siden. Med Norwegian på vei hjem til Stavanger fra sykehusopphold i Bergen. Max høyde var 7000 fot nedover langs kysten.

Back