SK SE-RUD - status

Noen som vet hva som feiler SE-RUD? Virker å kun ha fløyet på +/- FL250 i hele dag. Akkurat nå på vei til SVG fra LHR.
 
Noen som vet hva som feiler SE-RUD? Virker å kun ha fløyet på +/- FL250 i hele dag. Akkurat nå på vei til SVG fra LHR.

En A320 (sikkert andre fly også) som ikke har oksygenflaskene i orden i er hvertfall begrenset til 25.000ft........
 
Kan være "single pack operation" Da er det +- FL250 for å komme seg fort ned til 10 000ft om noe skulle skje med den andre packen.
 
En A320 (sikkert andre fly også) som ikke har oksygenflaskene i orden i er hvertfall begrenset til 25.000ft........

Jeg har flere turer i "lav høyde" i det siste. Flott når været er bra og ser detaljene i Norges geografien på flyturer øst/vest.
 
Ikke meg i mot med noen scenic flights nå og da. En av mine beste var for fire år og en dag siden. Med Norwegian på vei hjem til Stavanger fra sykehusopphold i Bergen. Max høyde var 7000 fot nedover langs kysten.
 
Back
Top