• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RTR - status (l/n 7885 DY NTU)

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Neste 737 MAX 8 som stikker nesa ut av fødestua (hvis ikek den allerede er ute) blir c/n 42847 l/n 7885 som trolig blir SE-RTR. Den vil isåfall testflys som BOE332.
 
Re: SE-RTR - status

Har vært lagret i MWH før den ble fløyet til BFI for en tid siden.
Men er nå omregistrert EI-GZN og ble overlevert til SMBC og fløyet til VCV for lagring i går 13/6.
Boeing 737 -8 42847 7885 EI-GZN SMBC Aviation Capital delivery 13jun22 BFI-VCV
(Skyliner)
 
Re: SE-RTR - status

Skyliner skriver at denne ble registrert som C-FULJ 13/7 for Lynx Air og levert VCV-YYC i går:
Boeing 737 -8 42847 7885 C-FULJ Lynx Air regd 13jul22, delivery 14jul22 VCV- YYC ex EI-GZN

Lynx Air var vel tidligere kjent som Enerjet?
 
Last edited:
Re: SE-RTR - status

Lynx er konk - stand by for ny operatør ... Kom seg aldri i malerbua, så har fortsatt Norwegian-titler ..
 
Re: SE-RTR - status

Kanskje leasingselskapet ringer norwegian og tilbyr en god pris? De nye fra fabrikken er jo stadig forsinket….
 
Re: SE-RTR - status

Er den fortsatt i Norwegian farger? Ser ut som den har flydd rundt i Canada med rød nese.
 
Back
Top