DY SE-RTK - status (l/n 8716)

Fløyet MWH-BFI i går, trolig etter litt arbeid i MWH da maskinen skal være en av de som trengte noen modifikasjoner
 
Fløyet MWH-BFI i går, trolig etter litt arbeid i MWH da maskinen skal være en av de som trengte noen modifikasjoner

Boeing sin chief financial officer Brian West opplyser at 3 fjerdedeler av undelivered 737 Max 8 maskiner må igjennom inspeksjon og modifikasjoner , blant annet med siste problemer med aft-pressure bulkhead.
Dette gjelder 165 av 220 maskiner.
Denne modifikasjonen er mer omfattende enn først antatt og vil ikke være gjennomført før i slutten av neste år.
Først i 2026 vil Boeing være i stand til å levere den planlagte produksjonsraten på 50 Max maskiner pr måned.
 
Endelig klar for delivery flight, en smule forsinket. Skal gå D88901/NSZ1A BFI-CPH 22.00 lokal CPH-tid.
 
Vet du noe om dette Stone?
Nei, jeg vet ikke, men jeg kan godt tenke meg at OSL har hendene fulle med utfasingen av LN-DYK og SE-RRG, og SE-RRN skal jo også straks ut.
Just my :68:

I tillegg kommer de jo rett til en MAX-base.
 
Back
Top