• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RTK - status (l/n 8716)

Fløyet MWH-BFI i går, trolig etter litt arbeid i MWH da maskinen skal være en av de som trengte noen modifikasjoner
 
Fløyet MWH-BFI i går, trolig etter litt arbeid i MWH da maskinen skal være en av de som trengte noen modifikasjoner

Boeing sin chief financial officer Brian West opplyser at 3 fjerdedeler av undelivered 737 Max 8 maskiner må igjennom inspeksjon og modifikasjoner , blant annet med siste problemer med aft-pressure bulkhead.
Dette gjelder 165 av 220 maskiner.
Denne modifikasjonen er mer omfattende enn først antatt og vil ikke være gjennomført før i slutten av neste år.
Først i 2026 vil Boeing være i stand til å levere den planlagte produksjonsraten på 50 Max maskiner pr måned.
 
Endelig klar for delivery flight, en smule forsinket. Skal gå D88901/NSZ1A BFI-CPH 22.00 lokal CPH-tid.
 
Vet du noe om dette Stone?
Nei, jeg vet ikke, men jeg kan godt tenke meg at OSL har hendene fulle med utfasingen av LN-DYK og SE-RRG, og SE-RRN skal jo også straks ut.
Just my :68:

I tillegg kommer de jo rett til en MAX-base.
 
Back
Top