• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK SE-RSI - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Reg ubekreftet - s/n 19000104 - levert Flybe i 2007. Står i Norwich.
 
Last edited:
Re: SE-RSL (?) - status

Blir SE-RSI, Holte Viking. Klar i slutten av mars, sier'em ...
 
Fløyet NWI-CPH i går, og startet sin SAS karriere med en liten forsinkelse på SK593 CPH-BRU i dag
 
Noen som kjenner til status på SE-RSI i dag? Jeg fløy den BGO-SVG (SK4177) i går kveld og noterte meg to ting.

1) Det var vanvittig kaldt ombord. Og når crewet ikke gjør seg tilgjengelig på en såpass kort flight så er det vanskelig å be om å få skrudd av varmen.

2) Flighten var noe forsinket pga. tekniske problemer tidligere på dagen, og jeg ser at den ikke har vært i trafikk i dag. Er det varmeapparatet som det er snag på?
 
Sikkert ikke noen sammenheng, men ser at det har vært mer Airbus enn normalt på CPH-BGO de siste dagene.
 
Ser SE-RSI er tilbake på vingene i dag. Så det har mulig vært noe vedlikehold i går.
 
Bilde tatt MAN 15.august 2008 på en jobbreise jeg hadde , da nokså ny hos Flybe.
 

Attachments

  • SE-RSI 1.jpg
    SE-RSI 1.jpg
    132.6 KB · Views: 103
Back
Top