• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY SE-RRJ/LN-NIJ - status

Re: LN-NIJ - status (Siste B738NG for Norwegian)

-NIJ befinner sig nu i BUD för WiFi installation kan jag tro?

Efter installationen ska -NIJ väl tillbaka till ARN med de andra -NI* maskinerna om jag förstod det rätt?

Stemmer.
-NIJ skal tilbake i produksjon den 11/3. Skal fly fra OSL-basen fra den 11/3 til 17/3.
Første flight fra ARN-basen er planlagt 18/3 med ARN-LPA.
 
Re: LN-NIJ - status (Siste B738NG for Norwegian)

Litt OT, men hvorfor er det markert Exit på venstre side rad 9 på 787-9? Siden det for MAX 8 er markert for 4 overwing exits burde dette dessuten også vært markert på kartet for -800. I-landsproblem, men likevel....

Espen
 
Re: LN-NIJ - status (Siste B738NG for Norwegian)

Litt OT, men hvorfor er det markert Exit på venstre side rad 9 på 787-9? Siden det for MAX 8 er markert for 4 overwing exits burde dette dessuten også vært markert på kartet for -800. I-landsproblem, men likevel....

Espen

Tror det kun er en glipp når de ble laget... Når man booker sete på forhånd blir man spurt om man er ¨Fit for seat¨ om man velger 15-16 på B738.
 
Re: LN-NIJ - status (Siste B738NG for Norwegian)

Går undan nu, denne kom ut som SE-RRJ idag 24/10.

Premiärflygning som -RRJ DY4281 ARN-HEL
 
Re: LN-NIJ - status (Siste B738NG for Norwegian)

Och SE-RRJ (liksom LN-NIJ) officiellt registrerad som en 737-800 (inte -8JP) eftersom linenumber är 6811 (= högre än 6082).
 
Re: SE-RRJ/LN-NIJ - status (Siste B738NG for Norwegian)

Enligt transportstyrelsens luftfartsregister så blev SE-RRJ överflyttad till det nya svenska bolaget Norwegian Air Sweden AOC "NSZ" den 5/5-21
 
Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

Någon info när flottans nyaste 738´a SE-RRJ är åter i trafik?
 
Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

Den har vært lagret i Trondheim men usikker på om den fortsatt er der.
 
Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

SE-RRJ flyttes fra TRD til CPH i morgen som DY8933. Skal parkeres der inntil videre.
 
Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

SE-RRJ flyttes fra TRD til CPH i morgen som DY8933. Skal parkeres der inntil videre.

Hva er årsaken og logikken bak en slik flytting? Vedlikehold før tilbakeføring til trafikk?

Espen
 
Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

Alle SE- registrerte maskiner skal stasjoneres utenfor Norge, så har nok noe med det å gjøre. Den settes i trafikk fra CPH iløpet av August slik jeg kan se per nå
 
Back
Top