DY SE-RRF/LN-DYF - status

Re: LN-DYF - status

Hadde gleden av og fly DYF i går OSL-TRD og hvilken maskin. SKY interior har virkelig gitt B737 et skikkelig løft. Kabinen er ikke til og kjenne igjen. Den gir en fantastisk romslighetsfølelse. Interiøret er elegant utformet og passasjerene sa WOW, hvilket fly. I tillegg er støynivået lavere. Og de brede nedfellbare LCD skjermene setter prikken over I'en. Dette er et flott produkt og det finnes ikke maken i Norge. :D

Jeg håper at det blir denne maskinen som skal fly meg hjem nå til onsdag 29/12 til TRD fra OSL

Hadde gleden av og fly DYF i går OSL-TRD og hvilken maskin. SKY interior har virkelig gitt B737 et skikkelig løft. Kabinen er ikke til og kjenne igjen. Den gir en fantastisk romslighetsfølelse. Interiøret er elegant utformet og passasjerene sa WOW, hvilket fly. I tillegg er støynivået lavere. Og de brede nedfellbare LCD skjermene setter prikken over I'en. Dette er et flott produkt og det finnes ikke maken i Norge. :D

Hadde gleden av å titte ob. vet ikke helt jeg da. Ble ikke noe WOW på meg, kunne ikke bestemme meg helt, taket så ut som pølse etter for mange minutter i micro'en.
La nå det være sagt at mulig inntrykket hadde vært annerledes med lett belysning på, hatrack i låst posisjon, da tror jeg at jeg bedre hadde fornemmet den rette følelsen

Da ble DYFen testet ut OSL-KRS fredag. En klar forbedring på interiøret i forhold til tidligere og det får -800 til å virke noe romsligere og langt mer moderne enn tidligere. Dog noen wow-faktor vil jeg ikke si det gav, men som sagt, er kraftig forbedring og gir dem et konkuranse fortrinn på det punktet i forhold til andre selskaper som bruker 737NG (uten at det hjelper på punktligheten da jeg nok en gang kom forsent til en møte etter å ha fløyet til rødnesete)

Last edited:

Siste flight som DYF er DY4532/14OCT19
--
God tur videre som SE-RRF
--

Skyliner hevder denne nå lagres i BUD, frem til den skal returneres til utleier

Boeing 737 -8JP 39004 3482 SE-RRF Norwegian Air Sweden ferried 01oct20 OSL-BUD for storage prior return to lessor

Back