SK SE-ROJ - status

Re: SE-RO? - status

9312 er SE-ROJ, som blir Skule Viking. Den skal iflg min info først leveres i mai, men det kan være endret ... Lista mi begynner å bli gammel.

Re: SE-RO? - status

Flög till Chateauroux (CHR) för målning. Dock verkar det ha blivit en "almighty cockup" vad gäller främre delen av stabilisatorn... http://a380.boards.net/post/143317

Ser ut som denne måtte «gi bort» frem delen av halen til MSN9311, og så fått en ny i ettertid

Ellers er det vel et par av A320neo maskinene til SAS som er bygget i TLS, selv om de fleste er satt sammen i XFW

Interessant omsider å se hvor grått skroget faktisk er, sammenliknet med de hvite omkring.

Jeg er enig, men det mest spennende nå blir å se bilde der den står ved siden av et "vanlig" SAS fly

Betyr dette at nettopp SE-ROJ blir det første flyet som kommer til å fly SAS-ruter i nye farger ?

Jeg er enig, men det mest spennende nå blir å se bilde der den står ved siden av et "vanlig" SAS fly

Betyr dette at nettopp SE-ROJ blir det første flyet som kommer til å fly SAS-ruter i nye farger ?

Ja, dette blir første fly. Skal visstnok være klart neste uke

SE-ROJ ligger an til å bli førstemann i nye farger på OSL .. foreløpig planlagt med tre turer ARN-OSL på onsdag .. SK495-496, 499-1484 og 1483-1488

Da fikk kjerra snag ... men det ser ut til å føre til at den kommer til OSL allerede i morgen. Planlagt ankomst nå 1640 som SK491.

Last edited:
Back