• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SE-RET i Tromsø

LN-MSO

Newcomer
SE-RET i Tromsø

Idag 04.07.2012 var SE-RET i Tromsø på flight SK1491 fra Stockholm - Tromsø.

"Ny" for SAS, Leased from GECAS den 24.05.2012.
Levert fra Boeing til GECAS den 21.03.2002.
Også leid av Virgin under reg. VH-VBM.

026 by roa40, on Flickr

029 by roa40, on Flickr

032 by roa40, on Flickr

035 by roa40, on Flickr

Re: SE-RET i Tromsø

Veldig pen den :) Tør jeg spørre hvor du står? Jeg prøver å vri hodet mitt rundt det, men jeg kjenner meg ikke helt igjen hverken ved Jekta eller ved Mortensnes.

I et kontorbygg i Sjølundveien med en veranda som gir utsyn av hele innflyvningen fra sør.

Fine bilder.

Tror jeg blir litt lurt av vinkelen - det ser ut som den lander forferdelig langt nord, men markeringen i asfalten tyder på landing som normalt?Morsomt :)

Fine bilder :) Kontorbygg med veranda høres lukrativt ut :) Skulle hatt et på vollen ved OSL også :)

:) Inger

Back