• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Se opp, Boeing!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Bombardier sikter pa skyene ....

http://seattletimes.nwsource.com/html/opinion/2002225671_boeing31.html
 
Spennende... Boeing var jo tidligere eier av den canadiske fabrikken!
 
Boeing eide deHavilland - ikke Canadair.

CSeries kan bli spennende... Mer her
 
Originally posted by CK
Boeing eide deHavilland - ikke Canadair.

CSeries kan bli spennende... Mer her

Men nå er begge inne i folden til Bombardier som startet sin karriere som produsent av beltebiler til snøkjøring. The original snowmobiles... Boka om selskapet er morsom lesing.
 
Det sto en artikkel om den i forrige ukes Flight Int'l. Det ser ut til at med de pr. i dag tilgjengelige motorer klarer de ikke å levere de lovede fuelbesparelser, og CFM vil ikke utvikle en ny motor basert på Tech56-prosjektet bare for en applikasjon. IAE er også svært tilbakeholdne. Så det spørs... håper bare ikke at det blir et nytt papirprosjekt...
 
Dette kalles å treffe spiker'n på hodet.

Veldig bra oppsummering av Scott Hamilton :up:
 
Tror dette kan bli et alle tiders fly jeg, likte spesielt godt 2+3 seatingen... Har f.eks alltid syntes at en DC9/MD80/90 alltid har vært en helt annen opplevelse en F50,Dash8 med tanke på romfølelse.
 
Back
Top