Scanvin # 32 på scanair.no - amerikansk!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Scanvin # 32 på scanair.no - amerikansk!

På tampen av uken kommer ukens vintips. Det er høst ute og jeg tror at både i kveld og flere kvelder til uken vil det bli servert rødt i glassene her i huset. prosjektet "hvite uker" er avlyst en gang for alle - etter at bedriftslegen min fortalte at han har to dager i uken uten vin - resten av ettermiddagene/kveldene så nytes det...(...men det betyr 1-2 ganger ekstra på trening i løpet av uken!)

Ravenswood Napa Valley Zinfandel 2004/2006 passer til kveldens hjemmelagede hamburgere - hvor ingen ting kommer fra ferdigpakkede Gilde plastskåler...e.l.! Ravenswood`n koster NOK 179,90 på Vinmonopolet. Den har en mørk rød farge - ja nesten blåaktig. Smak av sjokolade og mørke bær - er det høst så er det høst.

God søndag og god uke!

Re: Scanvin # 32 på scanair.no - amerikansk!

Mmmmm, da må jeg sette meg i bilen med en gang å rase bort på den lokale Publix'n her.
De har ca 75 meter hylleplass med vin, hovedsaklig amerikansk, så kanskje jeg vi har noe godt i glasset her i kveld også. Men høstopplevelsen blir borte med 90F på terrassen....

Høst ute ?
Er du fargeblind EB ? :lol:
Han har antagelig termometer utendørs...minner mer om høst enn sommer

Prosjektet "hvite uker" er avlyst en gang for alle - etter at bedriftslegen min fortalte at han har to dager i uken uten vin - resten av ettermiddagene/kveldene så nytes det...(...men det betyr 1-2 ganger ekstra på trening i løpet av uken!)
Må være ukens beste tips!!! :thumbup

Godt valg jeg elsker Zin ! Har selv glemt å sjekke OSL, finnes det Zin der ??:8:

En stk Zinfandel innkjøpt. Håper at den smaker for meg også ;)

Back