• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanvin # 3 i 2009

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fokusområdet til Vinmonopolet denne måneden er USA. Og fra USA henter jeg ukens Scanvin - som igjen har sitt opphav i Italia - en perfekt kombinasjon.

Januar er en måned jeg prøver å drikke minimalt mandag-fredag - så når helgen kommer kan jeg unne meg litt ekstra. Denne uken glemmer vi finanskrise og går for Seghesio Sonoma Zinfandel 2006/2007 til NOK 210 på Vinmonopolet. Det er 4. generasjon Seghsio som produserer dagens viner i Sonoma.

Ukens Scanvin passer meget godt til retter av/med storfe. Den har en dyp blå/rød farge med smak av mørke bære, plommer og rund sjokolade. 90% Zinfandel og 10% Syrah Kan drikkes nå og det skal den - men kan også lagres - det skal den også.

God helg - god vin!

Back