Scanvin # 12 i 2009 - bobler!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er vår og det er tid for bobler...eller champers som det heter nord for Sinsenkrysset...(...mengeden i ditt eget glass kan du bestemme selv!)

Louis Roederer Brut Premier er en av mine favoritter - og jeg kjøper den oftest ved ankomst på OSL. Der koster den NOK 285 - går du på vinmonopolet legger du på NOK 85.

Den har en fin gyllen farge med en duft av frisk frukt. Smak av både eple og pære men også noen røde bær som bringebær og kirsebær...

Jeg drikker sjelden champagne til mat (med unntak av rakfisk) så ukens anbefaling er å feire våren med boblende aperitif...

Glad lørdag!

Inne på vin, kjøpte for første gang White Zinfandel i USA sist, fra California. Aldri prøvd det før, men virkelig forfriskende leskedrikk, ikke for sterk kun 10 %..:D

Noen andre erfaringer/merker ??

Hadde trodd du hadde foretrukket Louis Roederer Cristall i stedet, EB? :colgate:

Jeg har smakt disse to opp mot hverandre, og det var skuffende liten forskjell.

BF:cool2

Jeg har smakt disse to opp mot hverandre, og det var skuffende liten forskjell.

Ikke når det kommer til pris:rolleyes:

Ellers så støtter jeg EB's forslag fullt ut. Definitivt en av de beste "ikke-årgangs" Champagnene

Det var smaken jeg tenkte på. Og forskjellen i smak matcher ikke forskjell i pris!

Skjønner meg ikke på krøstall - er nok en homo som ikke virker helt på bling bling!

Skjønner meg ikke på krøstall - er nok en homo som ikke virker helt på bling bling!

En behøver ikke å være homo for å digge "Krøstall"! Det holder lenge å være en snobb!:p

BF: Strengt tatt holder det vel å være harry for å fascineres av cristal...

eller rapper...

Da er det jo like før vi kan konkludere med at Cristall er for Gud og hvermann? Hvordan skulle det ta seg ut?? ;)

Jeg har bare en mistanke om at mye champagne som Cristal drikkes av folk som ikke vet å sette pris på en god champagne, men som har litt for mye penger å slå rundt seg med...

La oss kalle det Harrytasser med for mye penger da, så vi ikke insinuerer noe om Gud og hvermann...

Back