Scanors Rygge Airshow bidrag

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Tilbake etter to ganske morsomme dager på Rygge. Lørdagen bød på kjempevær hele dagen med mye bra flyving og flotte forhold. Programmet var veldig bra lagt opp. Søndagen var også bra ,men flyprogrammet på søndagen var veldig rotete og det var mye venting. Totaltsett ett bra show.

Noen få bilder, håper de faller i smak :)

S A

Rygge0901.jpg

Rygge0902.jpg

Rygge0903.jpg

Rygge0904.jpg

Rygge0905.jpg

Rygge0906.jpg

Rygge0907.jpg

Rygge0908.jpg

Rygge0909.jpg

Rygge0910.jpg

Rygge0911.jpg

Rygge0912.jpg

Rygge0913.jpg

Rygge0914.jpg

Rygge0915.jpg

Rygge0916.jpg

Rygge0917.jpg

Rygge0918.jpg

Rygge0919.jpg

Steikje gode bilder !!! Hvor er det forresten blitt av Sugarland-dama på Invader'n ? Strøket av sensuren, eller ????

flotte bilder! ser at det lønner seg å stå med solen i ryggen!!

-ikke noe 747 på søn..

Veldig fine bilder! Likte godt bildet hvor F16 får skydannelse over/bak vingene og bildet av en sveitsisk F5 med de øvrige 4 kollegene i bakgrunnen.

Dere er heldige som kunne dra til Rygge 2009 :-)

Flotte bilder ja! Tok "ett par" selv, men tror ikke de er i nærheten av disse!
Og fløy Jet Falcon på søndag? Kan ikke huske at jeg så den på lørdag.

forresten, hva slags kamera og linser er det du har?

Takker og bukker folkens :D

LN-KFW, "Raven" fløy en kjapp tur på søndagen, den var vel ikke i lufta i mer en toppen 4 minutter.

Jeg bruker en Canon 30D med vertikalgrep og Objektivet jeg har brukt til samtlige av bildene her er en Canon EF 100-400 F4-5.6 IS L USM.

Flotte bilder!!

Hvor er det forresten blitt av Sugarland-dama på Invader'n ? Strøket av sensuren, eller ????

Hun er blitt for gammel og gått av med pensjon.... Neida, hun flasset etterhvert av, og ved forrige lakkering fant vi ut at vedkommende som airbrushet henne på for mange år siden dessverre ikke lenger er blant oss på jorden.

Noen her på forumet med airbrush-talent?

- T

Knallflotte bilder! Likte spesiellt godt det tredje bildet av spitten. Fantastisk maskin det altså.

Jeg må bare ile til og slutte meg til superlativene over! Dette var knallbra - og som den propellglade jeg er, var bildene av Spit'en, Invader'n, DC-6'ern og Catalinaen høydepunktene for min del.

Men bevares - bildene av diverse blåselamper var superbe de også ... :)

Back